Можливості e-Disty

Функціональні можливості системи e-disty

Система «eDisty» працює в моделі B2B (Business-to-Business), є закритою корпоративною системою, використовує Internet / Intranet технології і забезпечує наступний сервіс для користувачів:

  • Підтримує персоналізацію роботи. Користувачеві надається саме його, персональна інформація, прайс-лист з саме його цінами, знижками і т.п. При цьому, кожен користувач має можливість сам створювати свій продуктовий профіль з наданого великого каталогу продукції робити вибірку з цікавить продукцією; Надає в якісному або в кількісному вигляді найактуальнішу інформацію про наявність продукції на складі і терміни її поставки;
  • Підтримує online-систему резервування продукції;
  • Має велику кількість типових специфікацій для можливості замовлення різноманітної продукції;
  • Автоматично формує рахунки;
  • Надає користувачеві інформацію про стан його замовлення / замовлень;
  • Реалізує вбудовану систему аукціонних продажів. Підтримує проведення аукціонів, як за простими, так і по складовим лотами. Автоматичне створення і розсилка рахунків за результатами аукціону;
  • Здійснює розсилку поштових повідомлень про рух замовлень по технологічному ланцюжку;
  • Надає замовнику фінансову звітність - баланс, оборотно-сальдову відомість, звіт про відвантаження, звіт про оплати, інформацію про платіжний календар і прострочені платежі, поточних резервах замовника;
  • Реалізує повнофункціональну систему поділу доступу;
    Забезпечує систему безпеки та криптографічного захисту інформації на базі найсучасніших і надійних криптографічних алгоритмів;
  • Забезпечує інтеграцію з інформаційною системою замовника - автоматичний обмін інформацією про продукцію, ціни на неї, відвантаження, рахунок-фактурах і замовленнях і т.п.

Склад і робота

Система електронного бізнесу, побудована на основі рішень «eDisty», включає три основних архітектурних компоненти:

  1. Сервер додатки «eDisty»;
  2. Шлюз з інформаційною системою компанії R&M;
  3. Клієнтську частину програми - «eDisty Internet Office»;

Як здійснюється робота клієнта в системі:

  • Контрагент системи (віддалений користувач) отримує невелику клієнтську програму, самостійно розгортає його на робочому місці (найпростіший комп'ютер, з доступом до Internet), реєструється в базі даних адміністратором системи і через захищене з'єднання Internet / Intranet мережі підключаєдо сервера додатки «eDisty».
  • Після аутентифікації і авторизації користувача в системі, він отримує доступ до даних відповідно до його персонального профілю, відповідної партнерської угоди компанії R&M з компанією-користувачем. Цей профіль відображається в клієнтській частини користувача. Залежно від потреб і персональних переваг, користувач може модифікувати інтерфейс клієнтської частини, оптимізуючи свою взаємодію з системою.

Системні вимоги

Мінімальні системні вимоги для комп'ютера, на якому встановлюється Клієнтська частина програми - «eDisty Internet Office»:

  • Процесор -Pentium 150 Mhz Оперативна пам'ять - 32 MB
  • 15 MB вільного місця на жорсткому диску
  • Доступ до Internet - Dial Up або по виділеній лінії 26 kbps
  • Операційна система - Windows 95/98 / Me або Windows NT 4.0 / Windows 2000 / WindowsXP.