Історія TM R&M

Райхле і Де-Mассарі (R&M)

Компанія «Райхле і Де-Массарі Україна» ( «R&M UA») - дочірнє підприємство швейцарської компанії Reichle & De-Massari AG (R&M), заснованої в 1964 році двома талановитими інженерами і підприємцями Гансом Райхле і Ренато Де-Массарі. Фірма R&M має 18 дочірніх підприємств, виробляє і збуває свою продукцію на національному та міжнародних ринках в більш ніж 100 країнах світу. За сорок років компанія стала провідним світовим виробником в сфері інформаційних технологій і техніки зв'язку. Сьогодні компанія R&M є володарем цілого ряду патентів на технології, які не мають аналогів в світі, і відома як підприємство з високим технічним і технологічним рівнем, що підтверджується всесвітньо визнаним міжнародним сертифікатом якості ISO 9001.

На український ринок компанія R&M вийшла в 1995 році, а в 1997 році було офіційно зареєстровано її дочірнє підприємство.

Official-opening-of-the-R-M-Cube_i480

Сьогодні продукти R&M затребувані в чотирьох сегментах ринку. Перший - побудова структурованих кабельних мереж (всього, що пов'язано з організацією високошвидкісної кабельної інфраструктури). У цьому сегменті основними замовниками компанії є системні інтегратори, проектні і монтажні організації, що працюють на ринку кабельних систем підприємств і офісів компаній.

Другий сегмент - ринок мереж загального користування та операторів зв'язку. Компанія R&M володіє унікальними технологіями, які дозволяють організувати високошвидкісний доступ до мережевих ресурсів підприємства будь-якого рівня з найвищим ступенем безпеки. Також сьогодні компанія успішно працює в сегменті спеціалізованих рішень для промислових підприємств і в сегменті житлових будинків.

Наявність міжнародного сертифікату якості ISO 9001, сертифікатів ДСТЗІ СБУ і УкрСЕПРО, гігієнічного висновку МОЗ України підтверджує високу якість запропонованих технологій і комплексних рішень виробництва R&M, а також їх відповідність вимогам споживачів в Україні.

Основні складові стратегії компанії R&M - пропозиція високоякісних рішень, коректна збутова політика (продажу лише через сертифікованих партнерів компанії) і постійне поліпшення існуючих сервісів.